Sporto reikmenys namams

mankstos reikmenys fotofj

Vos keli reikmenys, turbūt pažystate kiekvieną iš jų, tačiau vis nesiryžtate, „tuo užsiimti“. O su jais- filmus namuose galite žiūrėti sportuojant, jie neužima daug vietos, o teikiamą naudą pastebėsite labai greitai. Žinoma, jei reguliariai juos naudosite.
Rimčiau pasimokyti, sportuoti su šiais reikmenimis, galite su profesionaliu treneriu, sporto klubuose arba paprasčiausiai youtube.com. portale pasižiūrėdami video.

Treniruokliai- kardio arba elipsiniai užima nemažai vietos, tačiau atlikti mankštą, o po jos dar pasportuoti su traniruokliu būtų labai geras variantas, daug įdomiau ir efektyviau. Nusistatykite kasdien laiką, (bent apie 30 min.) ir galite minti dviratį (netgi žiūrint filmus), bėgti takeliu, ar stangrinti daugumą kūno raumenų elipsiniais treniruokliais.

Lankas – įprastus lankus, jau senai pakeitė masažiniai, reguliariai sukant tokį lanką, džiaugsitės mažesniu svoriu, dailiu liemeniu, pilvo presu ir netgi celiulito padės atsikratyt. Svarbu neišsirinkti per sunkaus, nes masažiniame lanke ęsantys, magnetiniai rutuliukai, teiks tik skausmą. Masažinis lankas, puikus pasirinkimas ir norintiems didesnio krūvio. Patariama lanką sukti kasdien po 20–30 minučių. Pradžiai rinkitės kiek lengvesni lanką, pagal savo kūno sudėjimą, vėliau pakeiskite jį sunkesniu, kai norėsite dar ryškesnių rezultatų.

Balansuojamoji lėkštė – labai patogi ir paprasta naudoti. Mankštindamiesi su ją, galite veikti, praktiškai viską, ką galima veikti stovint, reikės tik sukiotis į šonus. Galima įsigyti masažinių balansuojamųjų lėkščių, su specialiais dygliukais, kurie teigiamai veikia nervinius centrus. Svarbiausias lėkštės tikslas, sustiprinti- pilvo raumenis, kojas, nugaros raumenis, kurie neretai kenčia nuo netaisyklingo sėdėjimo, padėti išlavinti pusiausvyrą, formuoti grakščią ir taisyklingą laikyseną.

Gimnastikos kamuolys- Nors užima jau kiek daugiau vietos, tačiau jis pravers kiekvienuose namuose, nes idealiai tinka visai šeimai. Dažniau naudokite jį vietoj kėdės. Atlikdami pratimus su kamuoliu, sustiprinsite pilvo, nugaros, kojų, rankų raumenis, lavinsite koordinaciją ir laikyseną, atsikratysite nugaros skausmų. Galite įsigyti ir su masažiniais dygliukais, įvairiausių dydžių. Sėdint ant gimnastikos kamuolio, galite atlikti pratimus su svareliais, sukti liemenį į šonus, daryti atsilenkimus. Gulėdami, rankomis remkitės į grindis, kojas laikykite ant kamuoliuo ir pritraukite jį po savimi, pratimas nėra lengvas, bet labai efektyvus.
Svarmenys- užteks ir poros kilogramų, tačiau galima ir pasikonsultuoti su sporto treneriu bei pasirinkti idealiai atitinkančius jūsų kūno sudėjimą. Jeigu jums sunku prisiversti mankštintis, svarmenis jums tinka labiausiai, su jais lengviausia mankštintis, pratimai efektyvūs ir nevarginantys. Daug efektyviau, atlikti kitus pratimus, su svarmenimis.

Šokdynė- puikiai veikia širdies ir kraujagyslių sistemą. Šokinėdami bent pusvalandį per dieną, džiaugsitės dailesniu kūnų bei oda. Patariama šokinėti 1–3 min. ir tarp jų daryti 15 sek.–1 min. pertraukas. O per valandą galite sudeginti net iki 700 kcal. geresniems rezultatams pasiekti galite įsigyti elektroninę šokdynę, kuri skaičiuoja sudegintas kalorijas ir šuoliukų skaičių. Galėsite sekti savo rezultatus ir stengtis juos kasdien pagerinti. Beje, mokslinių tyrimų metu, 15 savanorių (maždaug 24 metų amžiaus) buvo stebimi šokinėjimo ir kitų pratimų su šokdyne metu. Kaip tik tada smarkiai sumažėjo hormonų, atsakingų už apetitą, ko neatsitiko, tarkime, treniruojantis dviračiu ar bėgiojant. Pasirodo, būtent šokinėjant į viršų, o ne judant kairėn, dešinėn, į priekį ar atgalios, pradeda veikti hormonai, kontroliuojantys alkio homorną greliną, tuo įveikdami apetitą.

Tampri guma- sukeldama pasipriešinimą, labai efektingai tvirtina raumenis, stangrina kūna. Puikus pagalbininkas atliekant ir kitus pratimus.

Kilimėlis- jis nėra būtinas, tik- jeigu mankštą atliksite ant neslidžių grindų, praktiškai ant kilimo. Tuo pačiu jis nuteikia mankštai, juk patiesę kilimėlį, tikrai ilgiau atliksite mankšta.

Draudžiama josburtai.lt svetainėje paskelbtą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur, be josburtai.lt administracijos sutikimo. Gavus sutikimą, būtina nurodyti www.josburtai.lt kaip šaltinį.

Komentaras:

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *