Tam, kad pradėtumėte bėgioti, reikia tik noro

begiojimas

Bėgiojimas naudingas ne tik kūnui, bet ir sielai. Bėgiojant galima pabūti su savimi, apgalvoti visus klausimus ir slegiančius rūpesčius.

Prieš bėgiojimą ir po jo būtinai padarykite lengvą apšilimą, kelis mėgiamus tempimo pratimus. Nepradėkite iš karto tiesiog bėgti, iš pradžių pasivaikščiokite greitu žingsiu.

Bėgiojimui svarbi kontrolė, lengviausia pradėti nuo 20–30 min. trys kartus per savaitę, o dar geriau lengvai pabėgioti pusvalanduką ryte arba vakare kiekvieną dieną. Būtinai su savimi pasiimkite mėgstamos muzikos. Jeigu bėgti sunku, truputi paeikite, greitesniu žingsniu.   

Nusistatykite tikslą, pavyzdžiui nubėgti toliau arba daugiau. Stipresniai motyvacijai, galima užsiregistruoti į bėgimo maratonus, šiltuoju metų laiku, jie dažnai organizuojami.

Svarbu ir patogi apranga bei avalynė. Neabejotinai motyvuos, jei pasirinksite gražią aprangą ir sportbačius.

Mityba- Labai sočiai persivalgius be abejo nebus jokios energijos bėgioti. Jeigu bėgiojate ryte, užtenka 20-30 min. prieš einant bėgioti išgerti sulčių ir lengvai užkąsti, labai tinka bananai. Vakare ar dienos metu bėgioti, geriau praėjus porai valandų po valgio, geriausia, jeigu jis nebus labai sunkus. Būtina gerti, kuo daugiau negazuoto vandens.

Neplanuokite bėgioti nuo kitos savaitės, geriausia pradėti dabar pat.

Josburtai.lt

Komentaras:

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *